انجام و ثبت سفارش:
برای ثبت نهایی سفارش باید وارد حساب کاربری خود شوید. اگر تا کنون حساب کاربری نساخته اید، ابتدا باید در سایت ثبت نام کنید و حساب کاربری خود را ایجاد نمایید. به منظور ثبت سفارش، با رفتن بر روی منوها بالای وب سایت، از بخش محصولات، محصول مورد نظر خود را انتخاب و در نهایت با کلیک بر روی دکمه "اضافه کردن به سبد" محصول خود را به لیست خریدهای خود اضافه کنید. پس از ثبت سفارش، شما میبایست به سبد خرید خود مراجعه کرده و اقدام به نهایی کردن سفارش و پرداخت هزینه آن نمایید. به این منظور کافی است بر روی عبارت "سبد خرید" یا تصویر زیر آن در بالای ستون سمت چپ وب سایت کلیک کنید.
در روند نهایی کردن سفارش شما میبایست آدرس تحویل کالا، نحوه ارسال و درگاه بانکی پرداخت وجه را مشخص نمایید. در نهایت و قبل از انتقال خریدار به درگاه بانکی برای پرداخت آنلاین هزینه سفارش، خلاصه ای از وضعیت سفارش و هزینه ها اعلام میگردد که در صورت تایید خریدار به صفحه بانک انتقال یابد. بعد از نهایی کردن سفارش، علاوه بر نمایش موفقیت آمیز بودن ثبت سفارش و ارائه خلاصه سفارش، فروشگاه به صورت خودکار برای شما یک Email به آدرس پست الکترونیکی تان ارسال میکند. کارشناسان فروشگاه در ساعات اداری (9 صبح تا 5 بعد از ظهر)، یک مرتبه ساعات 15 بعداز ظهر اقدام به ارسال سفارشات مینمایند.
چنانچه سفارش در ساعات غیر اداری و در روزهای تعطیل ثبت شود، در اولین ساعات اداری روز بعد، سفارش ها به ترتیب اولویت ارسال میگردند. در هر زمان که خریدار با نام کاربری و کلمه عبور خود وارد سایت شود، در قسمت سفارشات قادر به مشاهده تاریخچه سفارش های خود و وضعیت هر سفارش است. وضعیت هر سفارش میتواند یکی از موارد زیر باشد:
- وضعیت "پرداخت شده": هزینه سفارش های در این وضعیت به صورت کامل توسط خریدار پرداخت گردیده و در نوبت بررسی توسط کارشناسان فروش میباشند.
- وضعیت "درحال بررسی": سفارش های در این وضعیت در حال بررسی توسط کارشناسان فروش به منظور ارسال میباشند.
- وضعیت "ارسال شده": سفارش های در این وضعیت توسط شرکت ارسال گردیده است. سفارش های مناطق 22 گانه تهران و شهرستان ها توسط پست پیشتاز توزیع میگردند.
- وضعیت "برگشت خورده": سفارش های در این وضعیت به دلیل عدم حضور خریدار در محل به شرکت برگشت خورده اند.
قیمت کالاها:
کالای خریداری شده توسط مشتری بعد از ثبت، به همان مقدار محاسبه خواهد شد و در صورت تغییر قیمت کالا بر روی وب سایت، بر روی سفارش های قبلی ثبت شده اعمال نخواهد شد. قیمت ها تا اطلاع ثانویه ثابت خواهد بود. در مواردی که کالا دارای تخفیف باشد، مبلغ تخفیف به وضوح در مشخصات کالا درج گردیده است. همچنین در تمام موارد قیمت اعلام شده نهایی است. در برخی موارد تخفیف هایی برای کل سبد خریدار اعلام میگردد که به صورت خودکار در روند نهایی کردن ثبت سفارش برای وی محاسبه میگردد.
نحوه پرداخت وجه:
در طی مراحل نهایی کردن سفارش توسط شما، 2 گزینه برای پرداخت در اختیار شما قرار داده میشود.
١ – پرداخت با استفاده از فیش واریزی: که به وسیله واریز فاکتور از طریق بانک و ثبت کد آن در فاکتور پرداخت میگردد.
٢ – پرداخت آنلاین: که به کمک درگاه های امن پرداخت الکترونیکی با استفاده از کلیه کارتهای بانکی عضو شبکه شتاب صورت میپذیرد. در حال حاضر فروشگاه با شرکت های PSP (پذیرندگان اینترنتی و ارائه دهنده خدمات درگاه پرداخت اینترنتی زیر نظر
بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و
شبکه شاپرک) طرف قرارداد است.
رهگیری سفارشات:
بعد از انجام تمامی مراحل سفارش و پرداخت هزینه، سیستم یک کد اختصاصی سفارش برای پیگیری در اختیار شما قرار میدهد. شما میتوانید در هر ساعت از شبانه روز با مراجعه به وب سایت فروشگاه و وارد کردن کد در قسمت "رهگیری سفارش" از وضعیت سفارش خود مطلع شوید.
همچنین برای سفارش هایی که با همکاری شرکت پست حمهوری اسلامی ایران ارسال میگردد حداکثر تا 48 ساعت کاری بعد از ارسال، کد رهگیری پستی سفارش خریدار در سیستم وارد میگردد که خریدار میتواند با مراجعه به سوابق سفارش در محیط کاربری خود، نسبت به مشاهده آن و پیگیری در وب سایت شرکت پست اقدام نماید.
توجه: کد رهگیری ارائه شده توسط سیستم فروشگاه با کد رهگیری پستی متفاوت است.
آماده سازی، حمل و تحویل کالا:
سفارش هایی که هزینه آنها با موفقیت پرداخت شده و در وضعیت "پرداخت شده" میباشند:
* در صورتی که قبل از ساعت 15 هر روز کاری ثبت شوند، در همان روز ارسال میشوند.
* در صورتی که از ساعت 15 به بعد ثبت شوند، در روز کاری بعد ارسال خواهند شد.
توجه: ساعات کاری فروشگاه از ٨ صبح تا 23 حتی در روزهای تعطیل است.
خدمات پس از فروش:
کلیه محصولات فروشگاه دارای پشتیبانی به صورت تلفنی و اینترنتی توسط شرکت میباشند. به منظور دریافت راهنمایی پیرامون مشکلات خود میتوانید با شماره 09039044004 تماس بگیرید.
مرجوعی کالا:
هیچ یک از کالاهای فروخته شده توسط فروشگاه مرجوع نمیشوند. در صورت داشتن هرگونه مشکل میتوانید از خدمات پس از فروش و پشتیبانی شرکت استفاده کنید.