جستجو
۱۳۹۵/۲/۱۹ یکشنبه
(0)
(0)
راهنمای سایت
راهنمای سایت
انجام و ثبت سفارش:

برای ثبت نهایی سفارش باید وارد حساب کاربری خود شوید. اگر تا کنون حساب کاربری نساخته اید، ابتدا باید در سایت ثبت نام کنید و حساب کاربری خود را ایجاد نمایید. به منظور ثبت سفارش، با رفتن بر روی منوها بالای وب سایت، از بخش محصولات، محصول مورد نظر خود را انتخاب و در نهایت با کلیک بر روی دکمه "اضافه کردن به سبد" محصول خود را به لیست خریدهای خود اضافه کنید. پس از ثبت سفارش، شما می بایست به سبد خرید خود مراجعه کرده و اقدام به نهایی کردن سفارش و پرداخت هزینه آن نمایید. به این منظور کافی است بر روی عبارت "سبد خرید" یا تصویر زیر آن در بالای ستون سمت چپ وب سایت کلیک کنید.

در روند نهایی کردن سفارش شما می بایست آدرس تحویل کالا، نحوه ارسال و درگاه بانکی پرداخت وجه را مشخص نمایید. در نهایت و قبل از انتقال خریدار به درگاه بانکی برای پرداخت آنلاین هزینه سفارش، خلاصه ای از وضعیت سفارش و هزینه ها اعلام می گردد که در صورت تایید خریدار به صفحه بانک انتقال یابد. بعد از نهایی کردن سفارش، علاوه بر نمایش موفقیت آمیز بودن ثبت سفارش و ارائه خلاصه سفارش، فروشگاه به صورت خودکار برای شما یک Email به آدرس پست الکترونیکی تان ارسال می کند. کارشناسان فروشگاه در ساعات اداری (9 صبح تا 5 بعد از ظهر)، یک مرتبه ساعات 15 بعداز ظهر اقدام به ارسال سفارشات می نمایند.

چنانچه سفارش در ساعات غیر اداری و در روزهای تعطیل ثبت شود، در اولین ساعات اداری روز بعد، سفارش ها به ترتیب اولویت ارسال می گردند. در هر زمان که خریدار با نام کاربری و کلمه عبور خود وارد سایت شود، در قسمت سفارشات قادر به مشاهده تاریخچه سفارش های خود و وضعیت هر سفارش می باشد. وضعیت هر سفارش می تواند یکی از موارد زیر باشد:
  1. وضعیت "پرداخت شده": هزینه سفارش های در این وضعیت به صورت کامل توسط خریدار پرداخت گردیده و در نوبت بررسی توسط کارشناسان فروش می باشند.
  2. وضعیت "درحال بررسی": سفارش های در این وضعیت در حال بررسی توسط کارشناسان فروش به منظور ارسال می باشند.
  3. وضعیت "ارسال شده": سفارش های در این وضعیت توسط شرکت ارسال گردیده است. سفارش های مناطق 22 گانه تهران و شهرستان ها توسط پست پیشتاز توزیع می گردند.
  4. وضعیت "برگشت خورده": سفارش های در این وضعیت به دلیل عدم حضور خریدار در محل به شرکت برگشت خورده اند.
قیمت کالاها:

کالای خریداری شده توسط مشتری بعد از ثبت، به همان مقدار محاسبه خواهد شد و در صورت تغییر قیمت کالا بر روی وب سایت، بر روی سفارش های قبلی ثبت شده اعمال نخواهد شد. قیمت ها تا اطلاع ثانویه ثابت خواهد بود. در مواردی که کالا دارای تخفیف باشد، مبلغ تخفیف به وضوح در مشخصات کالا درج گردیده است. همچنین در تمام موارد قیمت اعلام شده نهایی می باشد. در برخی موارد تخفیف هایی برای کل سبد خریدار اعلام می گردد که به صورت خودکار در روند نهایی کردن ثبت سفارش برای وی محاسبه می گردد.

نحوه پرداخت وجه:

در طی مراحل نهایی کردن سفارش توسط شما، 2 گزینه برای پرداخت در اختیار شما قرار داده می شود.
١ – پرداخت با استفاده از فیش واریزی: که به وسیله واریز فاکتور از طریق بانک و ثبت کد آن در فاکتور پرداخت می گردد.
٢ – پرداخت آنلاین: که به کمک درگاه های امن پرداخت الکترونیکی با استفاده از کلیه کارتهای بانکی عضو شبکه شتاب صورت می پذیرد. در حال حاضر فروشگاه با شرکت های PSP (پذیرندگان اینترنتی و ارائه دهنده خدمات درگاه پرداخت اینترنتی زیر نظر بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و شبکه شاپرک) طرف قرارداد می باشد.

رهگیری سفارشات:

بعد از انجام تمامی مراحل سفارش و پرداخت هزینه، سیستم یک کد اختصاصی سفارش برای پیگیری در اختیار شما قرار می دهد. شما می توانید در هر ساعت از شبانه روز با مراجعه به وب سایت فروشگاه و وارد کردن کد در قسمت "رهگیری سفارش" از وضعیت سفارش خود مطلع شوید.
همچنین برای سفارش هایی که با همکاری شرکت پست حمهوری اسلامی ایران ارسال می گردد حداکثر تا 48 ساعت کاری بعد از ارسال، کد رهگیری پستی سفارش خریدار در سیستم وارد می گردد که خریدار می تواند با مراجعه به سوابق سفارش در محیط کاربری خود، نسبت به مشاهده آن و پیگیری در وب سایت شرکت پست اقدام نماید.
توجه: کد رهگیری ارائه شده توسط سیستم فروشگاه با کد رهگیری پستی متفاوت است.

آماده سازی، حمل و تحویل کالا:

سفارش هایی که هزینه آنها با موفقیت پرداخت شده و در وضعیت "پرداخت شده" می باشند:
* در صورتی که قبل از ساعت 15 هر روز کاری ثبت شوند، در همان روز ارسال می شوند.
* در صورتی که از ساعت 15 به بعد ثبت شوند، در روز کاری بعد ارسال خواهند شد.

توجه: ساعات کاری فروشگاه از ٨ صبح تا 23 حتی در روزهای تعطیل می باشد.

خدمات پس از فروش:

کلیه محصولات فروشگاه دارای پشتیبانی به صورت تلفنی و اینترنتی توسط شرکت می باشند. به منظور دریافت راهنمایی پیرامون مشکلات خود می توانید با شماره 09039044004 تماس بگیرید.

مرجوعی کالا:

هیچ یک از کالاهای فروخته شده توسط فروشگاه مرجوع نمی شوند. در صورت داشتن هرگونه مشکل می توانید از خدمات پس از فروش و پشتیبانی شرکت استفاده کنید.
نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

2 نظر


تلفن : 09039044004
سامانه پیامکی: 30005006000097
info@psoshop.ir
facebooktwitertelegramyouaparat
طراحی شده توسط شرکت طراحی سایت و سایت ساز آنلاین یوتابطراحی شده توسط شرکت طراحی سایت و سایت ساز آنلاین یوتاب